Thursday, April 5, 2012

Aku dan Mesyuarat


Semalam mesyuarat petang, mesyuarat ni memang penting, ianya satu event yang besar dan penting di mana melibatkan VVIP dan VIP. Aku sebagai penyelarasnya... BETAPA BESARNYA TANGGUNG JAWAB INI, tapi akan ku gagahkan juga walaupun this is first time aku handle event penting macam ni, bos aku sebagai taukenya, TAPI bos aku dah mengalah separuh jalan, akan meletakkan jawatan sebelum event ni berlangsung, nampaknya aku akan meneruskannya dengan bos baru yang tak tau lagi siapa dan bagaimana orangnya. Mesyuarat semalam membincangkan tentang aturcaranya dan pengisian event tersebut, alhamdulilah ada lagi insan yang mahu memberikan idea idea yang bernas.

Hari ini ada mesyuarat agung satu pertubuhan di ofis aku, tapi niat aku dari semalam lagi aku tak nak masuk mesyuarat ni, kenapa??? aku tak tahu nak jawab apa, sbb aku memang tak minat nak masuk sedangkan aku telah dilantik sebagai penolong bendaharinya. Aku pun tak faham kenapa hatiku keras macam batu aku langsung tak nak masuk mesyuarat tu, aku sanggup duduk diluar menjaga pendaftaran dan mengutip yuran dan mengedarkan door gift je.

Aku rasa dah sampai masanya aku tak nak lagi melibatkan diri dengan sebarang mesyuarat persatuan di sini, tak tahulah aku rasa macam tak mampu dan tak minat. Tak tahu mungkin satu hari nanti Allah bukakan hatiku untuk aktif semula di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment