Friday, April 13, 2012

Aku dan Research


Pagi ni pukul 11.00 aku ada meeting research dengan seorang prof. Sebelum ni aku dan team telah present di mesyuarat lembaga pengarah hasil research ni, adalah komen-komen membina yang membuatkan kami terpaksa membetulkan semula dan dicadangkan supaya prof ni membantu kami. Maka hari ni berjumpalah kami dengan prof ni, memanglah kalau dah prof tu memang lah prof, dia mintak marker dan terus berdiri di papan putih macam bagi lecture. Tapi bagi aku dia memang seorang yang bagus dan berpengalaman sebab sepanjang penerangan dan perbincangan ini aku memang faham dan jelas. Memang betul kami kena betulkan beberapa perkara sebab memang kurang jelas. Kami diberi masa untuk present kali ke dua nanti. Aku harap lepas ni kami akan beroleh kemenangan dan kejayaan. Habis meeting kami makan nasi berlaukan gulai lemak ayam dan sambal ikan kerisi serta telur masin memang berselera sebab kepala otak pun dah serabut dan hati dah senang. Kesimpulannya hanya sedikit sahaja yang kami perlu betulkan tak adalah banyak sangat dan teruk sangat seperti anggapan sesetengah pihak tu.

No comments:

Post a Comment