Tuesday, September 29, 2009

Selesai....

Alhamdulillah... selesai juga nota aku, soalan kuiz dan nota blog... lega... sempat aku membaca facebook dan blog kegemaranku... 

Tiba-tiba....  ada satu kerja menanti due date hari Khamis ni... buletin aku kena siapkan.. fening sebab artikelnya belum lengkap macamana aku nak siapkan buletin tu, artikenya baru dapat 20% aja... eee serabut gak kepala nak kejar artikel dari penyumbang-penyumbang ni... takkan aku nak tulis sendiri artikel  tu.... tak pa esok masih ada, selepas kelas besok aku akan kerjakan buletin tu, kalau tak siap aku bawak balik.. (terpaksa... kerja punya pasal  be happy).  

Hari ni printer kat bilik aku rosak pulak... tak boleh aku nak print nota dan kuiz.. nampak gayannya kena lah aku menumpang kat bilik orang lain walau macamana pun kerja mesti diteruskan... 

Hari ni juga aku menambah satu lagi blog di myopera.com.. okey gak web tu,,, bolehlah aku tulis apa-apa 


No comments:

Post a Comment