Wednesday, September 2, 2009

nota multimedia

hari ni aku rasa dingin.... sebab apa, hujan .... alhamdulilah ... harap-harap dapatlah mehilangkan kepanasan sebelum ni, dan yang pentingnya sakit tekak aku dah semakin berkurangan... kalau tak peritnya... Tuhan aja yang tau..  tengah berfikir-fikir nak buang ke tidak tonsil yang aku hidapi ni, kalau fikirkan operation theatre tak sanggup.... takut....

berbalik pada tajuk aku hari ni, kononnya nak buat nota multimedia untuk student aku, untuk topik yang ke 10.  Nota lama ada tapi macam out dated je... biasala ICT ni sentiasa berubah-rubah.. so sekarang ni tengah cari bahan yang terkini la ...  dah penah searching, conteng sket kat blog ni untuk mencurahkan perasaan...  dah banyak nota aku cilok dari website orang ni, tinggal nak olah balik mengikut kesesuaian silibus ini je.. 

kadang-kadang rasa frust gak, bila aku dalam kelas bercakap sorang-sorang nampak macam student aku ni di alam lain je... macam  cerita twilight zone je... tapi kalau fikir balik tak jadi nak marah sbb mereka ni sapa dan aku sapa... sabar jela ......

aku cuma mampu berdoa semoga apa yang aku sampaikan ni dapat diterima oleh mereka seadanya...

No comments:

Post a Comment