Monday, September 28, 2009

Selamat Hari Raya... dah start kerja balik

Hari ni bukan main liat lagi nak pergi kerja... nak mula balik rutin harian ni malas betul rasanya...
Macam biasa hantar ijoy ke sekolah agama, hantar keby ke rumah mak ngah... dan lepas tu aku ke tempat kerja... apa lagi kerja la...

1. Aku nak habiskan buat nota multimedia untuk kelas diploma minggu ni
2. Aku masukkan markah midterm test dia orang ke dalam sistem
3. Uploadkan nota dan keputusan peperiksaan ke mylaman.webs.com
4. Emelkan nota internet dan blog pada rakan-rakan yang akan mengajar besok dan lusa termasuk la aku ni
5. Study ms access untuk kelas minggu depan (kalau sempat)
6. Prepare payment untuk seminar ica di singapore
7. Buat soalan kuiz untuk student aku minggu ni

eee rasanya ada banyak lagi ni... hari ni aja aku ada masa, besok dan lusa, khamis dah ada kelas, seterusnya minggu depan 5 hari berturut-turut dan minggu seterusnya 4 hari lagi... tak sempat lah aku nak beraya ni...

itulah namanya kerja la-la (mesti seronokkan diri sendiri supaya tak tertekan

No comments:

Post a Comment