Wednesday, January 19, 2011

demam...

Semalam aku mc sebab tonsil, batuk, selsema dan sakit-sakit badan, en.mus kata memanglah badan dah tuo, banyaklah penyakit yang datang...

Semalam lepas hantar dua orang tembam tu ke sekolah, aku punch card dan pi klinik ingat nak ambil ubat je, doktor bagi mc pulak, apa lagi aku terus balik rumah.. tidur... rehat betul2, tup2 pukul 11.30 keby telefon kata dia demam, aku suruh gak dia pegi sekolah, sebenarnya aku malas nak drive ambil dia rumah kak sal, kepala berat sangat.. aku sambung tidur lagi, then pukul 1.30 ijoi pulak telefon kata dia demam dan bagi tau adik dia juga tak sekolah, aku janji nak amik dia dua orang tu pukul 3.30. Niat aku nak rehat berkecai... budak dua orang tu nak balik rumah. So aku pun pegi amik budak dua orang tu dan bawak balik rumah, masak untuk dua orang tu. Rupanya dia orang belum makan lagi...

Hari ni aku ingat badan tak larat lagi nak pegi kerja, tapi mengenangkan bos kata nak buat meeting seminar, so aku gagahkan juga pergi kerja, sampai-sampai dia orang kata tak jadi meeting sebab dah buat semalam... apa lah nasib badan, ni tengah menanggung kesejukan dan batuk.. rasa nak tidur je... kerja-kerja... be happy... ingatkan diri sendiri

No comments:

Post a Comment